Καθοδηγώντας την Πιστότητα των Πελατών

Παρακινήστε την ομάδα σας για να κερδίσει την καρδιά κάθε πελάτη.

Είναι οι πελάτες σας πιστοί στον οργανισμό; Στη συμπεριφορά των εργαζομένων πρώτης γραμμής οφείλεται κατά τουλάχιστον 70% το αν ένας πελάτης θα έχει μια εξαιρετική εμπειρία. Η εξαιρετική συμπεριφορά δεν βγαίνει χωρίς έμπνευση και υπευθυνότητα, και αυτό απαιτεί μια προσέγγιση από κάτω προς τα πάνω – και όχι την κλασική μέθοδο από πάνω προς τα κάτω. Εάν οι υπάλληλοι είναι ενθουσιώδεις υποστηρικτές του οργανισμού, το συναίσθημα αυτό θα έχει απήχηση και στους πελάτες σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πρόγραμμα Καθοδηγώντας την Πιστότητα των Πελατών

Πληροφορίες Σχετικά με το Πρόγραμμα

Εισαγωγή

Το πρόγραμμα Καθοδηγώντας την Πιστότητα των Πελατών είναι μια μονοήμερη συνάντηση εργασίας για τους διευθυντές και προϊσταμένους πρώτης γραμμής, ώστε να μάθουν τις αρχές και τις πρακτικές που χρειάζονται για να κερδίσουν συναισθηματικά τους εργαζόμενους και τους πελάτες τους. Οι προϊστάμενοι φεύγουν από το πρόγραμμα, έχοντας κατανοήσει σαφώς τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να προβάλλουν, να διδάξουν και να ενισχύσουν την ενσυναίσθηση, την υπευθυνότητα και τη γενναιοδωρία.

Τι θα Μάθετε

Σε αυτό το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πως να:

  • Δημιουργούν ουσιαστικές ανθρώπινες επαφές.
  • Ακούν και να επικοινωνούν με ενσυναίσθηση.
  • Ανακαλύπτουν την πραγματική “δουλειά που πρέπει να γίνει” για τους πελάτες.
  • Παρακολουθούν για να μάθουν πως να χειρίζονται και να επιλύουν τις ανησυχίες των πελατών.
  • Δίνουν και να λαμβάνουν ανατροφοδότηση που αναπτύσσει τους ανθρώπους.
  • Εμπνέουν την ομάδα ώστε να μοιράζεται τις καλύτερες σκέψεις και ιδέες.
  • Οργανώνουν αποτελεσματικά συναντήσεις που ενισχύουν την αφοσίωση της ομάδας.

Δωρεάν Οδηγός

Manage Your Energy to Do Your Job Well

Use this guide to identify areas where you’re putting yourself at risk of burnout.

Register for an Event

Leading Customer Loyalty On Demand Webcast

Crack the code to customer devotion with FranklinCovey’s loyalty practice leader, Sandy Rogers.

Πως να Φέρετε το Περιεχόμενο της FranklinCovey στον Οργανισμό σας

Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνεται στο FranklσinCovey All Access Pass®. Αυτή η συνδρομητική υπηρεσία παρέχει στον οργανισμό σας απεριόριστη πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενό που προσφέρουμε, όποτε το χρειάζεστε και όπου κι αν βρίσκεστε.

Live-Online

Δυναμική εκπαίδευση και ανάπτυξη, που διατίθεται διαδικτυακά από οποιαδήποτε τοποθεσία.

Ζωντανά σε Αίθουσα

Expert education and development delivered face-to-face.

On Demand

Περιεχόμενο που διατίθεται στους ανθρώπους σας όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή.

Ιστορίες των Πελατών μας

Enterprise Rent-A-Car

Ικανοποίηση των Πελατών για να Ξεπεράσουμε τον Ανταγωνισμό

Η Enterprise Rent-A-Car επεδίωκε την απόλυτη ικανοποίηση όλων των πελατών της με στόχο την ανάπτυξη της εταιρείας και όλων των εργαζόμενων. Δείτε πως επικεντρώθηκε στην αφοσίωση των πελατών και πως έφτασε από τον πάτο του κλάδου στην κορυφή μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.

Πελάτης Spotlight – Μη κερδοσκοπικός οργανισμός

Ενδυνάμωση των ηγετών πρώτου επιπέδου ώστε να εμπνέουν και να επηρεάζουν τα αποτελέσματα

Ένας από τους μεγαλύτερους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στις δυτικές Ηνωμένες Πολιτείες είχε μια εκτεταμένη αποστολή και πάρα πολλές καλές ιδέες. Με τη βοήθεια του All Access Pass® της FranklinCovey, ο οργανισμός μπόρεσε να θέσει προτεραιότητες και να εμπνεύσει αποτελέσματα, να βελτιώσει τα έσοδα και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών.

Επικοινωνήστε μαζί μας. Ζητήστε ένα Demo

Newsletter(Required)